Python & Τεχνητή Νοημοσύνη (AI)
Α’-Β-Γ’ ‘Λυκείου
- Αριθμός μαθημάτων: 4 το μήνα (6 ώρες)
- Μια φορά την εβδομάδα από 1,5 ώρα.
- Διάρκεια μαθήματος: 90‘ (1,5 ώρα)
- Κόστος: 79 € το μήνα
- Έναρξη: Με τη συμπλήρωση του αριθμού των συμμετεχόντων
Η Python και η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ) μπορούν να βοηθήσουν τα παιδιά του Λυκείου να αναπτύξουν δεξιότητες στον προγραμματισμό και να εξοικειωθούν με την επιστήμη της ΤΝ.
Παρακάτω παραθέτω μερικούς τρόπους με τους οποίους η Python και η ΤΝ μπορούν να βοηθήσουν τα παιδιά του Λυκείου:
- Μάθηση βασικών αλγορίθμων ΤΝ: Η Python είναι μια δημοφιλής γλώσσα προγραμματισμού στην επιστήμη της ΤΝ. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την υλοποίηση βασικών αλγορίθμων ΤΝ, όπως αλγορίθμων μηχανικής μάθησης και αναγνώρισης προτύπων. Η μάθηση των βασικών αλγορίθμων ΤΝ μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά να κατανοήσουν τη λειτουργία των αλγορίθμων αυτών και να αναπτύξουν κριτική σκέψη για τις επιλογές που λαμβάνουν οι αλγόριθμοι.
- Ανάπτυξη εφαρμογών ΤΝ: Η Python μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία εφαρμογών ΤΝ. Τα παιδιά μπορούν να δημιουργήσουν εφαρμογές ΤΝ που μπορούν να αναγνωρίζου
Τα μαθήματα γίνονται OnLine για μαθητές από όλη την Ελλάδα & Κύπρο αλλά και Δια Ζώσης για μαθητές της περιοχής μας.

Μηχανική Μάθηση (Machine Learning)
Α’-Β-Γ’ ‘Λυκείου
- Αριθμός μαθημάτων: 4 το μήνα (6 ώρες)
- Μια φορά την εβδομάδα από 1,5 ώρα.
- Διάρκεια μαθήματος: 90‘ (1,5 ώρα)
- Κόστος: 79 € το μήνα
- Έναρξη: Με τη συμπλήρωση του αριθμού των συμμετεχόντων
Η μηχανική μάθηση (machine learning) μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά του Λυκείου να αναπτύξουν βαθύτερη κατανόηση της επιστήμης της τεχνητής νοημοσύνης και να αποκτήσουν δεξιότητες που μπορούν να τους βοηθήσουν στις μελλοντικές καριέρες τους.
Ορισμένοι τρόποι με τους οποίους η μηχανική μάθηση μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά του Λυκείου είναι οι εξής:
- Υλοποίηση αλγορίθμων μηχανικής μάθησης: Τα παιδιά μπορούν να μάθουν πώς να υλοποιούν αλγορίθμους μηχανικής μάθησης στη Python και να εφαρμόζουν αυτούς τους αλγορίθμους σε δεδομένα πραγματικού κόσμου. Μπορούν να μάθουν πώς να εκπαιδεύουν μοντέλα μηχανικής μάθησης και να τα χρησιμοποιούν για προβλέψεις, αναγνώριση μοτίβων και αναγνώριση ανωμαλιών.
- Εφαρμογή μηχανικής μάθησης σε προβλήματα πραγματικού κόσμου: Τα παιδιά μπορούν να εφαρμόσουν τις δεξιότητες της μηχανικής μάθησης σε πραγματικά προβλήματα, όπως η αναγνώριση εικόνων ή η αναγνώριση φωνής κ.α

Python Pygame
Α’-Β-Γ’ ‘Λυκείου
- Αριθμός μαθημάτων: 4 το μήνα (6 ώρες)
- Μια φορά την εβδομάδα από 1,5 ώρα.
- Διάρκεια μαθήματος: 90‘ (1,5 ώρα)
- Κόστος: 79 € το μήνα
- Έναρξη: Με τη συμπλήρωση του αριθμού των συμμετεχόντων
Η χρήση του Pygame στην Python μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά του Λυκείου να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους στον προγραμματισμό και να εξερευνήσουν διάφορα κομμάτια της τεχνολογίας, όπως οι εφαρμογές παιχνιδιών.
Το Pygame είναι μια βιβλιοθήκη που επιτρέπει στους προγραμματιστές να δημιουργούν διαδραστικά παιχνίδια και εφαρμογές πολυμέσων στην Python.
Στον προγραμματισμό παιχνιδιών, οι μαθητές μπορούν να εξασκηθούν στις βασικές έννοιες της αλγοριθμικής σκέψης, της γραμματικής της Python και της λογικής της προγραμματιστικής σκέψης. Μπορούν να μάθουν για τη δομή των δεδομένων, την αναπαράσταση της εικόνας και του ήχου, καθώς και για την ανίχνευση συγκεκριμένων συμβάντων και τη διαχείριση τους. Επιπλέον, οι μαθητές μπορούν να αναπτύξουν τις ικανότητές τους στον σχεδιασμό γραφικών περιβαλλόντων, όπως το σχεδιασμό των χαρακτήρων και των επιπέδων στο παιχνίδι.
Τα μαθήματα γίνονται OnLine για μαθητές από όλη την Ελλάδα & Κύπρο αλλά και Δια Ζώσης για μαθητές της περιοχής μας.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Προετοιμασία για Πανελλήνιες Εξετάσεις.
Τα μαθήματα γίνονται OnLine για μαθητές από όλη την Ελλάδα αλλά και Δια Ζώσης για μαθητές της περιοχής μας.
